Pages

18.10.2013

Hajanaisia ajatuksia Tampereesta

Hmm...laitoin otsikoksi hajanaisia ajatuksia Tampereesta. Perustin tämän blogin ideana esitellä Tampereen helmiä - erilaisia paikkoja, joita löytäisin Tampereelta, ja joista kovasti pitäisin. Ajatus oli kiva, mutta sen toteutus on ontunut aika pahasti.

Olen kyllä löytänyt tosi paljon kivoja paikkoja - kauppoja, kahviloita, ravintoloita, puistoja jne, mutta suurimmaksi osaksi olen löytänyt niitä ilman, että olisin kantanut kameraa mukanani. Ja minkään paikan esittely ei oikein ole mitään, jos ei näytä sieltä otettuja kuvia.

Minulla on myös pieni ujous tuon kuvaamisen suhteen. Nimittäin en oikein kehtaa kaivaa isoa järkkäriä esille jossain pienessä kahvilassa tai sisustuskaupassa. Olen pariin otteeseen niin tehnyt ja aina joku on kysynyt, että oletko bloggari. En tiedä mikä siinä on, mutta mielelläni ottaisin ihan vain vaivihkaa niitä kuvia tätä blogia varten.

Yksi erityisesti mainitsemisen arvoinen ihana asia Tampereella on - nimittäin meidän postinjakaja, joka muistaa huikata heit, vaikka kävelisi toisella puolella katua. Jos paketti ei mahdu postiluukusta sisään, on postinjakajan kanssa sovittu, että hän voi jättää sen oven ulkopuolellekin. Ihanaa palvelua! :-)

Olen myös erittäin ihastunut pieneen kaupungin parhaaseen lankakauppaan - Kerään. Kerä on yksi Tampereen must-paikoista, jos haluaa fiilistellä pienen kivijalkaputiikin tunnelmaa. Ihana palvelu ja ihana valikoima!

Ensilumi näytti muuten meidän olkkarin ikkunasta tällaiselta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti